برندشناسی

لاجیتک بهترین های گیمینگ

لاجیتک بهترین های گیمینگ

لاجیتک بهترین های گیمینگ

لاجیتک بهترین های گیمینگ – هنگامی که اسم قطعات جانبی بخصوص گیم به گوش شما می‌رسد شاید احتمالا اولین تصویری که به ذهن شما خطور خواهد کرد قطعاتی مانند موس، کیبورد و هدست است، و در وهله‌ی بعدی احتمالا در ذهن خود نام چند برند معروف که دستی بر تولید این قطعات دارند به ذهن شما خواهد رسید و بدون شک اسم برند لاجیتک (Logitech) یکی از اولین برندهایی است که به ذهن هر گیمری نفوذ می‌کند.
امروزه اکثریت گیمرها مخصوصا پی‌سی گیمر ها با نام این برند محبوب آشنایی دارند و ما سعی داریم تا در این مقاله نگاهی به این کمپانی و تعدادی از محصولات اون داشته باشیم.

اگر مایل به مشاهده تمامی محصولات برند لاجیتک در فروشگاه کاکایی هستید از لینک زیر اقدام نمایید

کمپانی لاجیتک

یک شرکت سوئیسی که بر نوآوری و کیفیت تمرکز دارد، لاجیتک محصولات و تجربیاتی را طراحی می کند که جایگاهی روزمره در زندگی مردم دارند.

برای بیش از 40 سال، ما تخصص خود را در طراحی محصول و دسترسی جهانی خود را گسترش داده ایم. تمرکز محصولات ما بر نحوه ارتباط و تعامل مشتریان با دنیای دیجیتال است.

ما طراحی را در مرکز همه چیزهایی که ایجاد می کنیم، در هر تیم و هر رشته ای نگه می داریم تا تجربیات واقعا منحصر به فرد و معنی دار ایجاد کنیم.

لاجیتک با محصولاتی که تقریباً در همه کشورهای جهان فروخته می‌شود، محصولاتی را طراحی می‌کند که به رشد کسب‌وکارها کمک می‌کند و افراد را از طریق موسیقی، بازی، پخش جریانی، ویدیو و محاسبات دور هم جمع می‌کند. برندهای لاجیتک عبارتند از Logitech، Logitech G، ASTRO Gaming، Ultimate Ears، Jaybird، Blue Microphones و Streamlabs.

لاجیتک بهترین های گیمینگ
لاجیتک بهترین های گیمینگ
لاجیتک بهترین های گیمینگ

تاریخچه کمپانی

لاجیتک بهترین های گیمینگ – شرکت لاجیتک در سال 1981 توسط مردی به نام زاپاکوستا، بورل و مارینی در کشور سوئیس تاسیس شد. در ابتدا قرار بود تا این کمپانی سافت‌تک (Softech) نامیده شود، اما به دلیل اینکه این اسم قبلاً استفاده شده بود، نام این کمپانی به لاجیتک تغییر پیدا کرد. در اوایل سال‌های شروع به کار، این کمپانی سعی داشت تا به عرضه محصولات نرم افزاری بپردازد، اما با معرفی موس و همه‌گیر شدن آن، لاجیتک سعی کرد تا با عرضه موس، بازار را به دست خود بگیرد و تا حدودی موفق عمل کرد.

پس از سال‌های مداوم لاجیتک توانست تای جای پای خود را در به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان موس‌های کامپیوتر محکم کند و تا سال 1996 میلادی توانست با انتشار 100 میلیون نسخه موس در سرتاسر جهان نام خود را به عنوان بزرگ‌ترین عرضه کننده موس در دنیا ثبت کند.

چرا لاجیتک بخریم؟

  • تنوع سبد کالایی : قطعات یکدست و ساخته ی یک شرکت باهم بهتر کارمی کنند. در بازار شرکتی، کالایی که تنوع بیشتری دارد برگ برنده ی برندهاست. لاجیتک با داشتن تنوع کالایی بسیار بالا در بخش لوازم جانبی باید گفت سهم خوبی را در بازار کامپیوتر از آن خود نموده است. این سبد کالایی از یک موس پد ساده گرفته تا وب کم گسترده شده است.
  • میزان بالای تولید : محصولات تولیدی در بازار در همان پارت تولید اول هم در تیراژ قابل قبولی روانه بازار می شود. این یعنی اینکه یک کالای خاص را می توان در تمام فصول به راحتی پیدا کرد.
  • کیفیت بی نظیر : محصولات خوب این شرکت کیفیت و دوام بالای کالای لاجیتک را تایید می کنند.
  • قیمت مناسب کالا : لاجیتک با توجه به کیفیتش از رنج قیمت متوسط ( Mid Rang ) در بازار جهانی برخوردار است.
  • بازاریابی گسترده جهانی : شرکت لاجیتک با استفاده از شعب بسیاری که در کشورهای مختلف در هر قاره دارد توانسته بازاریابی عمده و  گسترده ای برای محصولات خود داشته باشد.
  • گارانتی معتبر : یکی از راه های بازاریابی مطمئن و دادن اطمینان کالا به مشتریان ؛ ارائه گارانتی مطمئن روی هر کالاست.

گیمرها همراه با لاجیتک

گیمرها با توجه به تجهیزات خاصی که مصرف دارند رنج خوبی از محصولات لاجیتک در طیف مصرفی آنها قرار دارد. مثلا می توان به هدست، وب کم، موس، کیبورد، موس پد، اسپیکر و … اشاره کرد.

کیفیت قابل قبولی که کالاهای لاجیتک در عرصه گیم دارند خود بهترین معرف و تبلیغ این کالاهاست. حساسیت گیمرها برای کیبورد ، موس و هدست ها به قدری است که این قطعات را با دقت و موشکافی مورد بررسی و مقایسه با سایر برندها انتخاب می کنند.

اگر مایل بودید اکنون می توانید از محصولات لاجیتک فروشگاه کاکایی دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید